مدیریت کسب و کار

ده مقاله برتر McKinsey & Company در ۲۰۱۷

ده مقاله برتر McKinsey & Company در ۲۰۱۷

شرکت McKinsey & Company به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت مشاوره مدیریت در جهان هرساله صدها مقاله، گزارش، پست‌های وبلاگ و پادکست‌ها را بر اساس تحقیقات مک کنیزی منتشر می‌کند.

بنابراین لیست ۱۰ عنوان از محبوب‌ترین‌های یک سال، یک راهنما برای موضوعاتی است که موجب هیجان و اضطراب در میان رهبران کسب‌وکار می‌شود.

این بار در مورد یک موضوع غالب برجسته است:


استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتال در سراسر چشم‌انداز کسب‌وکار و نیاز فوری برای شرکت‌های به همه‌چیز

از مدل‌های عملیاتی به نقش به فرهنگ شرکت‌های بازتولید. بازسازی دیجیتال؟ تحول دیجیتال؟

آن را هر اسمی که می‌خواهید بگویید.

با نگاهی به لیست زیر، این موضوع به‌وضوح موضوع بزرگ امسال بود – و ما معتقد هستیم که از سال ۲۰۱۸ به‌دوراز انتظار نیست.

 

۱ – نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیتال

شرکت‌ها باید درآمد خود را افزایش دهند، هزینه‌های پایین‌تر و مشتریان راضی باشند.

انجام این کار نیاز به بازسازی مدل عملیاتی دارد.

 

۲ – پرونده‌ای برای پیشبرد دیجیتال

فنّاوری دیجیتال، به‌رغم ظهور ظاهری آن، تنها به صنایع نفوذ کرده است.

همان‌طور که پیشرفت خود را ادامه می‌دهد، پیامدهای درآمد، سود و فرصت‌ها چشمگیر خواهد بود.

 

۳ – چه چیزی مدیرعامل استثنایی را می‌سازد؟

با بررسی حرکت‌های اولیه مدیران اجرایی با سوابق برجسته؛ برخی از درس‌های ارزشمند برای انتقال رهبری به وجود آمد.

 

۴ – مهار کردن خودکارسازی برای کارهای آینده

خودکارسازی در حال وقوع است و مزایای قابل‌توجهی را برای کسب‌وکارها و اقتصادهای سراسر جهان به ارمغان می‌آورد، اما این مسئله در طی شب به وجود نخواهد آمد.

گزارش جدید مؤسسه McKinsey Global Institute نشان می‌دهد که پتانسیل کامل اتوماسیون، نیاز به افراد و فنّاوری دارد که دست‌به‌کار شوند.

 

۵ – تحول چابک بانک‌های گروه ING هلند

دو مدیر ارشد از بانک جهانی سفر اخیر خود را توصیف کردند.

 

۶ – مدیران تولید برای دنیای دیجیتال

نقش مدیر تولید (محصول) با توجه به اهمیت رو به رشد داده‌ها در تصمیم‌گیری، افزایش مشتری و تمرکز طراحی و تکامل روش‌های توسعه نرم‌افزار گسترش می‌یابد.

 

۷ – تمدنی برای عصر دیجیتال

ریسک بیشتر، تمرکز ضعیف مشتری و ذهن متخاصم، در طولانی‌مدت سازمان‌ها را اذیت می‌کند.

در دنیای دیجیتال، حل این مشکلات فرهنگی در اختیار سازمان‌ها نیست.

 

۸ – هفت تصمیم‌گیری که در یک تحول دیجیتال اهمیت دارند: راهنمای مدیرعامل برای بازآفرینی

یک تحول دیجیتال موفق نیاز به تصمیم‌گیری در مورد تجارت دارد.

در اینجا این است که چگونه مدیران اجرایی می‌توانند به‌صورت موفقیت‌آمیزی، بازاریابی کسب‌وکار خود را هدایت می‌کنند.

 

۹ – چگونه هوش مصنوعی می‌تواند ارزش واقعی را برای شرکت‌ها به ارمغان بیاورد

شرکت‌هایی که تازه‌وارد فضای کسب‌وکار می‌توانند از شرکت‌هایی که میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، یاد بگیرند و شروع به استفاده از مزایای فراوانی کنند.

 

۱۰ – ذخیره‌سازی باتری: فناوری متلاشی کننده بعدی در بخش برق

ذخیره‌سازی کم‌هزینه می‌تواند چشم‌انداز قدرت را تغییر دهد. مفاهیم عمیق هستند.

 

با مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش همراه مهدی کیمیایی راد باشید.

author-avatar

درباره مهدی کیمیایی راد

سلام گلوگاه اصلی تمام سازمان ها واحد فروش و بازاریابی است . فروشنده ای حرفه ای تر خواهد بود که بتواند آموزش های درستی را بگذراند . گروه چیتا برآن است تا اصولی ترین راهکارهای بازاریابی و فروش را به شما انتقال دهد . مهدی کیمیایی راد بنیانگذار گروه مشاورین چیتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید