قالب وردپرس درنا توس
بازاریابان موفق دیجیتال این سه صفات را دارند
بازاریابان موفق دیجیتال این سه صفات را دارند
خانه / مقالات / بازاریابی / didgital markeing / سه صفات بازاریابان موفق دیجیتال، آیا تو هم داری؟

سه صفات بازاریابان موفق دیجیتال، آیا تو هم داری؟

بازاریابان موفق دیجیتال این سه صفات رادارند. آیا تو هم داری؟

بازاریابان موفق دیجیتال این سه صفات رادارند. آیا تو هم داری؟

هنگامی‌که شما در مورد صفات فکر می‌کنید کارکنان بازاریابی دیجیتال موفق، چه چیزی به ذهن می‌آیند؟

شاید آن‌ها سخت کار می‌کنند و به جزئیات توجه می‌کنند.

یا دوست دارند با چالش‌های جدید و هیجان‌انگیز مواجه شوند.

همه این صفات شگفت‌انگیز هستند، اما این به معنای عمومی است.

ولی اکثریت، کارکنان خود را به‌عنوان داشتن این مهارت‌ها طبقه‌بندی می‌کنند.

به نظر من، بهترین کارکنان بازاریابی دیجیتال کسانی هستند که هنگام برخورد با شرایط نامطلوب و تحت‌فشار تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

وقتی موقعیت‌های مناسبی را می‌گویم، منظورم این نیست که تعاملات با مشتریان یا همکاران، به نرمی نیست.

شایع‌ترین مثال زمانی است که عملکرد پیچیده می‌شود و مشتری ناراحت است،

یا اگر مشتری احساس می‌کند استراتژی واضحی وجود ندارد.

هنگامی‌که همکاران شما در توانایی‌های خود تردید می‌کنند تعامل منفی نیز ممکن است رخ دهد.

اگرچه صفات ذکرشده در بالا به این موضوع کمک می‌کنند، سخت کار کردن «و» تصمیم گرفتن راه‌حل‌هایی برای حل این شرایط نیست.

در دنیای مدرن امروز که درحال‌توسعه بازاریابی دیجیتال هستیم، کارمندان باید به‌نحوی‌که در مورد مجموعه مهارت‌های خود فکر می‌کنند، به‌روزرسانی شوند.

کارمندانی که مدنظر من است، کسانی هستند که درزمینهٔ های زیر بهترین شرایط رادارند:

سازگاری

استقامت.

تابع اصول

بیایید هر ویژگی را در جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

 

 

سازگاری

من آن را قبلاً تجربه کرده‌ام، زمانی که من از آن یاد می‌کنم، جهان بازاریابی دیجیتال در حال تکامل بود.

زمانی که در ۱۰ سال پرداخت به ازای هر کلیک Pay-per-Click (PPC) شروع شد، طرح ساده‌تر شد.

Google AdWords بزرگ‌ترین بازیکن این عرصه بود، درحالی‌که پلت فرم پرداخت بینگ و یاهو (که دیگر وجود ندارد) بعدازآن بودند.

آن زمان هنوز پرداخت در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، لینکداین و توییتر نسبتاً جدید بود.

این تجربه نشان می‌دهد که ما همیشه نیاز به یادگیری داریم.

اما ما هم نیاز به سازگاری با چشم‌اندازهای همیشه در حال تغییر داریم.

مثال اصلی برای من، هدف قرار دادن مخاطبان هست.

من همیشه PPC را به‌عنوان تکنیکی مبتنی بر کلیدواژه دیده‌ام.

بااین‌حال، این ذهنیت در طول چند سال گذشته تغییر کرده است و تمرکز بیشتر بر روی مخاطب هدف قرارگرفته است.

به‌طوری‌که به من آموزش داده‌شده، با PPC مبتنی بر کلمات کلیدی راحت هستم، اما من مجبور به انطباق هستم.

به‌جای تفکر از طریق چشم افرادی که به دنبال یک سرویس یا محصول بودند، مجبور شدم چگونگی رسیدن به مخاطبان را ببینم که به دنبال آن‌ها نبودند، اما علاقه‌مند بودند.

در رشته‌های دیگر تفاوتی وجود ندارد، همان‌طور که ما جنبش‌هایی نظیر:

در یک‌راه قدیمی تفکر گیرکرده‌اید

    تفکر قابل انطباق

خرید لینک برای بهبود تلاش‌های طبیعی

تمرکز بر ایجاد محتوای ستاره‌ای

طراحی وب‌سایت برای دسکتاپ

تمرکز بر یک تجربه اولین کاربران تلفن همراه

ایجاد تجربیات وب‌سایت منحصربه‌فرد

اتخاذ یک رویکرد بهینه‌سازی تبدیل نرخ

 

شما ممکن است سازگاری را در نظر بگیرید که شبیه به چالش‌های جدید است.

بااین‌حال، من موافق پذیرفتن چالش‌های جدید برای یک زیرمجموعه از سازگاری هستم.

اگر شما مایل به انطباق هستید، چالش‌های جدیدی برای این دوره وجود دارد.

شما همیشه مایل به خارج شدن از منطقه راحتی خود هستید زیرا قبول می‌کنید که روند و شیوه‌های معمول در حال تغییر است.

اگر شما دائماً در حال اشتراک‌گذاری و آزمایش ایده‌های جدید هستید، مشتریان از کار شما قدردانی خواهند کرد.

روابط طولانی‌تر و پرسودتر زمانی اتفاق می‌افتد که می‌توانید ببینید که چگونه تعاملات در طول زمان تغییر کرده است.

با تغییرات درروند صنایع، اهداف، برنامه‌ها و نظرات مشتریان سازگار می‌شود. سازگار باشید

 

استقامت

یکی از رایج‌ترین مذاکره‌ها این است:

«آیا می‌توانید در مورد زمانی که شکست خوردید یا چیزی اشتباه انجام دادید، بحث کنید و توضیح دهید که چگونه واکنش نشان دادید».

من این سؤال را دوست دارم و آرزو می‌کنم که مصاحبه گران بیشتر از مذاکره‌ها انجام دهند.

اغلب مصاحبه‌ها صرفاً بر موفقیت و صلاحیت کارکنان بالقوه تمرکز می‌کنند.

این زندگی کاری روزمره نیست.

ما به‌طور مداوم بسیاری از وظایف را انجام می‌دهیم، با مسائل مربوط به مشتری سروکار داریم و تلاش می‌کنیم تا ارزش خود را برای شرکت اثبات کنیم.

کارمندان ماهر پیوسته و به‌سختی ادامه می‌دهند و به همین خاطر بهتر هستند.

هرچند در آن زمان دشوار است، هر شرایط نامساعد درس‌هایی را برای یادگیری فراهم می‌کند.

اگر مایل به ارزیابی و انطباق هستید، موقعیت منفی من می‌تواند نتایج مثبت آینده را ایجاد کند.

 

بااین‌حال، پشتکار را با استقامت اشتباه نگیرید.

طبیعتاً، افتخار می‌کنیم و همیشه اعتقاد نداریم که باید از شرایط خاصی یاد بگیریم.

ما با وضعیت منفی مبارزه می‌کنیم و آن را بدتر می‌کنیم.

به‌عبارت‌دیگر، اجازه ندهید که زندگی خود را درراه یادگیری تجربه بدهید.

یک کارمند پایدار باید منجر به ثبات شود.

اگر از شرایط نامساعد یاد می‌گیرید، ازنظر شما، باید بهبود یابد.

همان‌طور که شما بهبود می‌یابید، کار مناسبی را انجام می‌دهید.

برخی ممکن است استدلال کنند که سازگاری مترادف با متوسط بودن است، اما من مخالف هستم.

سازگاری به این معنی است که شما در کار خود افتخار می‌کنید، خودتان را به چالش بکشید، نتایج مثبت و قابل‌اطمینان داشته باشید.

دیگران ممکن است با اصطلاحات من بحث کنند، اما یکپارچگی یک تفکر عالی برای تلاش است.

 

اصول

شما ممکن است بپرسید اساساً چرا اصول در فهرستی از صفات هستند که به مهارت‌های پیشرفته نگاه می‌کنند و همه کارکنان آن را ندارند.

اصول را تعریف می‌کنم:

نویسنده خوب بودن

گوش دادن فعالانه

ارتباط مؤثر

 

مبانی مهارت‌هایی هستند که صرف‌نظر از صنعتشان، قابل‌انتقال به اکثر شغل‌ها هستند،

به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید یا اگر نجار هستید، داشتن توانایی برقراری ارتباط مؤثر ضروری است اغلب ما اصول را فراموش می‌کنیم، زیرا بر دیگر طرح‌های بزرگ‌تر متمرکز هستیم.

شاید شما یک ایده عالی برای افزایش ترافیک داشته باشید، اما شما به‌خوبی به یک مشتری ارتباطی ندارید.

یا یک راهنمای داخلی بنویسید، اما با خطاهای دستوری نادیده گرفته می‌شود.

این خوب است و تشویق به بزرگ فکر کردن است، اما برای اولین بار نیاز به پایه و اساس دارد.

 

افکار نهایی

 

همان‌طور که این پست را خوانده‌اید

امیدوارم این صفات در شما وجود داشته باشد و نظرات یک کارمند موفق را داشته و روح و روان کارمند را در نظر بگیرید ۰

به همین دلایل، حتی کارکنان تاکتیکی باارزش هم اگر تمایلات داخلی را بهتر نکنند نیز کار نمی‌کنند

درباره ی مهدی کیمیایی راد

سلام گلوگاه اصلی تمام سازمان ها واحد فروش و بازاریابی است . فروشنده ای حرفه ای تر خواهد بود که بتواند آموزش های درستی را بگذراند . گروه چیتا برآن است تا اصولی ترین راهکارهای بازاریابی و فروش را به شما انتقال دهد . مهدی جفاکش بنیانگذار گروه مشاورین چیتا

مطلب پیشنهادی

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت چه کسی دوست ندارد کهوب‌سایت شرکتش سود ده …

دیدگاهتان را بنویسید