قالب وردپرس درنا توس
خانه / مقالات

مقالات

در این قسمت مقالات و مطالب مرتبط با حوزه فروش ، مدیریت بازاریابی ، برندینگ ، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی قرار داده خواهد شد

همچنین سعی میشود حداقل هرماه یک نوبت خلاصه ای از یک کتاب مرتبط با این منابع در دسترس همگان قرار گیرد

 

سومین کارگاه ایجاد و توسعه کسب‌وکار بین‌المللی

سومین کارگاه ایجاد و توسعه کسب‌وکار بین‌المللی به همت شرکت دانش‌بنیان ایده پروران مشرق غزال و شتاب‌دهنده ساینس تک پلاس و با حمایت دانشگاه فردوسی مشهد ، پارک علم و فن‌آوری خراسان رضوی و بنیاد ملی نخبگان خراسان رضوی کارگاه دوروزه توسعه کسب‌وکار و بازار در سالن اجلاس پارک علم …

توضیحات بیشتر »

فروش به روش خرید مشتری

فروش به روش خرید مشتری

فروش به روش خرید مشتری سر دربیاورید مشتریان می‌خواهند چه چیزی بخرند و همان را به آنان بفروشید. راز موفقیت فروش خیلی ساده است. حرفم را باور کنید. راه ساده‌تر این است: بجای اینکه مردم را به چیزی که شما قرار است پیشنهاد دهید متقاعد کنید، به آن‌ها چیزی بدهید …

توضیحات بیشتر »

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

فروش نکردن پدیده‌ای است که در حوزه‌ی فروش، حتی برای بهترین فروشنده‌ها هم رخ می‌دهد. اما فروشنده دینامیتی از دست دادن یک موقعیت فروش را برابر با شکست در این کار نمی‌داند. این‌که شما موفق به فروش نشدید، بدین معنا نیست که این مشتری را برای همیشه ازدست‌داده‌اید. درواقع، کنترل …

توضیحات بیشتر »

چهار فعالیت کلیدی موفقیت در دنیای فروش

چهار فعالیت کلیدی موفقیت در دنیای فروش در دنیای فروش – خصوصاً فروش تلفنی – برای موفقیت شما دائماً باید در جست‌وجوی فروش بیشتری باشید و بر افزایش این فروش ها تمرکز کنید. با افزایش فروش های موفقتان، درآمد شما بیشتر و ساعت کاری‌تان کمتر می‌شود. همچنین رضایت‌مندی شغلی‌تان بیشتر …

توضیحات بیشتر »

جعبه‌ابزار موفقیت در فروش

جعبه ابزار موفقیت در فروش

جعبه‌ابزار موفقیت درفروش جعبه‌ابزاری که فروشنده را در فروش به یک فروشنده موفق تبدیل کند، شامل ابزارها و تجهیزات بسیاری است. برای بالا بردن توانایی بالقوه‌تان، باید بتوانید بر همه‌ی این ابزارها مسلط شوید، بسیار عالی! برای این‌که در شغلتان ممتاز شوید، نیازی ندارد فروشنده به دنیا آمده باشید. فروشنده‌های …

توضیحات بیشتر »

به استقبال موانع خرید برویم

به استقبال موانع خرید برویم شاید بهتر باشد که هرگز سراغ مشتریانی که خرید آن‌ها با موانع خاصی برخورد می‌کند، نرویم.   ولی همه‌کسانی که در کار فروش بوده‌اند به این مسئله برخورده‌اند که تقریباً فروش مستقیمی وجود ندارد. مشتری همیشه به دنبال خلق تجربه‌های جدید و متنوع است و …

توضیحات بیشتر »

۱۰ راهکار و ۱۰ اقدام تضمینی که بتوانید فروش تان را حداقل دو برابر کنید .

۱۰ راهکار و ۱۰ اقدام تضمینی که بتوانید فروش تان را حداقل دو برابر کنید . تغییرات سریعی که در دنیای امروزی شاهد آن هستیم باعث شده که مدل فکر و سلیقه مشتریان نیز با سرعت بیشتری تغییر کرده و به همین نسبت ، نیاز مشتریان و توقعشان از کسب‌وکارهای …

توضیحات بیشتر »

بهترین زمان یک فروشنده ، چه زمانی است ؟

سلام دوستان وقت تون بخیر بهترین زمان فروش یکی از سوالاتی که اکثر دوستان شرکت کننده در کارگاه های فروش سوال میکنند این است که بهترین زمان فروش چه زمانی است . نقطه نظرات متفاوتی هم در این زمینه وجود دارد . به نظر بنده بهترین زمان فروش ، دقیقا …

توضیحات بیشتر »

۷ بخش کلیدی فروش

امروز میخواهم در مورد چند نکته ساده درباره فروش برای شما بنویسم . چند گزینه خیلی ساده که شناخت آنها میتواند به دوستانی که در هر زمینه ای از فروش هستند کمک شایانی داشته باشد . بهترهست که  به جای گزینه گفته شود بخش های کلیدی و تعیین کننده  . …

توضیحات بیشتر »