قالب وردپرس درنا توس
خانه / مقالات / بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند.

همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

به عبارت دیگر ، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد .

همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری سازی می‌باشد.

حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است.

از جمله این کتاب‌ها، کتاب قدرت پنهان مشتری، ترجمه دکتر سینا شریعتی می‌باشد.

به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

در این مقالات ، عناوینی با نکات بسیار کوچکی از این دنیای بزرگ آشنا میشود

با آموزش تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش همراه مهدی جفاکش باشید.

بل پیزو : پنج راه برباد دادن رؤیاها

bel_pesce

بل پیزو : پنج راه برای برباد دادن رؤیاها همه ما می‌خواهیم چیزی را اختراع کنیم که اساساً موفقیت‌آمیز باشد، شرکت موفقی راه‌اندازی کنیم، کتابی بنویسیم که بهترین فروش سال را داشته باشد. درعین‌حال تعداد بسیار کمی از ما درواقع این‌ها را انجام می‌دهیم. کارآفرین برزیلی بل پیزو پنج اسطوره …

توضیحات بیشتر »

سه صفات بازاریابان موفق دیجیتال، آیا تو هم داری؟

بازاریابان موفق دیجیتال این سه صفات را دارند

بازاریابان موفق دیجیتال این سه صفات رادارند. آیا تو هم داری؟ بازاریابان موفق دیجیتال این سه صفات رادارند. آیا تو هم داری؟ هنگامی‌که شما در مورد صفات فکر می‌کنید کارکنان بازاریابی دیجیتال موفق، چه چیزی به ذهن می‌آیند؟ شاید آن‌ها سخت کار می‌کنند و به جزئیات توجه می‌کنند. یا دوست …

توضیحات بیشتر »

۵ سخنرانی TED که هر فروشنده حرفه‌ای باید در سال جدید تماشا کند

۵-سخنرانی-TED--که-هر-فروشنده-حرفه‌ای-باید-ببیند

۵ سخنرانی TED که هر فروشنده حرفه‌ای باید در سال جدید تماشا کند سازمان‌های بزرگ فروش ، انگیزه را در کارمندان خود را باکارهای انگیزشی ، برگزاری مسابقات و – شما آن را حدس زدید – گفتگو با همدیگر به وجود می‌آورند. سخنرانی‌های TED به‌طور منظم توسط میلیون‌ها نفر در …

توضیحات بیشتر »

۵ مانع رشد شرکت ها در مقابل بازاریابان B-to-B

5 مانع رشد شرکت ها در مقابل بازاریابان B-to-B و چگونگی غلبه بر آنها

۵ مانع رشد شرکت ها در مقابل بازاریابان B-to-B و چگونگی غلبه بر آنها   یک نظرسنجی اخیر بین‌المللی از شرکت‌های بزرگ که در بازار B-to-B مشغول به کار هستند در مورد بازاریابی بین شرکت‌ها، نشان می‌دهد که بازاریابان خوش‌بین هستند. اما در مورد چشم‌انداز رشد آن‌ها، با چالش‌های متعددی …

توضیحات بیشتر »

جملات کلیدی فروش

جملات کلیدی فروش

چه کلمات و جملات کلیدی درفروش وجود دارند که توسط آن‌ها می‌توانیم فروشمان را افزایش دهیم؟ در چه جاهایی این جملات را بکار ببریم؟ واقعاً چه جملاتی فروش را رقم می‌زنند؟   احتمالاً برای خیلی از دوستان در پروسه فروش اتفاق افتاده که با خودتان گفتید که چقدر خوب شد …

توضیحات بیشتر »