قالب وردپرس درنا توس
خانه / مقالات / بازاریابی / بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت چه کسی دوست ندارد کهوب‌سایت شرکتش سود ده شود ؟ افزایش ترافیک وب‌سایت یک شرکت درواقع نیمه‌اصلی راه است. اگر ماه‌ها برای جذب بازدید کنده وب‌سایت وقت بگذارید و پیشنهاد جالبی برای بازدیدکننده نداشته باشید، نشان‌دهنده این است که زحمات بیهوده‌ای کشیده‌اید. اگر …

توضیحات بیشتر »

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی مدیریت بازاریابی، هنگام برنامه‌ریزی بازاریابی دیگر گروه‌های شرکت، همچون مدیریت ارشد، امور مالی، تحقیق و توسعه، تدارکات، عملیات و حسابداری را هم در تصمیم‌گیری به‌حساب می‌آورد. همه این گروهای به‌هم‌پیوسته، محیط خرد یا محیط داخلی را تشکیل می‌دهند. کار مدیر بازاریابی ایجاد ارزش، عرضه‌ی …

توضیحات بیشتر »

اولین گام بازاریابی

اولین گام فرآیند بازاریابی

اولین گام بازاریابی در این مقاله، به بررسی دقیق اولین گام فرایند بازاریابی می پردازیم. اولین گام یعنی درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری . قبل از درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری ، باید محیطی که در ان فعالیت خواهیم کرد را دقیق تر بشناسیم. …

توضیحات بیشتر »