قالب وردپرس درنا توس

فروش

۱۰ ایده بازاریابی برای افزایش فروش در خرده‌فروشی

۱۰ ایده بازاریابی برای افزایش فروش در خرده فروشی

۱۰ ایده بازاریابی برای افزایش فروش در خرده‌فروشی خرده‌فروشان زرنگ می‌دانند که برای به حداکثر رساندن سود باید از هوشمندی در بازاریابی استفاده کنند. بااین‌حال، برای رسیدن به یک بازار قابل‌قبول نیاز به زمان زیادی داریم. برای کوتاه کردن این زمان برای رسیدن به بازار مطلوب، ده راهکار برای افزایش …

توضیحات بیشتر »

چهار فعالیت کلیدی موفقیت در دنیای فروش

چهار فعالیت کلیدی موفقیت در دنیای فروش

چهار فعالیت کلیدی موفقیت در دنیای فروش در دنیای فروش – خصوصاً فروش تلفنی – برای موفقیت شما دائماً باید در جست‌وجوی فروش بیشتری باشید و بر افزایش این فروش ها تمرکز کنید. با افزایش فروش های موفقتان، درآمد شما بیشتر و ساعت کاری‌تان کمتر می‌شود. همچنین رضایت‌مندی شغلی‌تان بیشتر …

توضیحات بیشتر »

فروش به روش خرید مشتری

فروش به روش خرید مشتری

فروش به روش خرید مشتری سر دربیاورید مشتریان می‌خواهند چه چیزی بخرند و همان را به آنان بفروشید. راز موفقیت خرید موفق خیلی ساده است. حرفم را باور کنید. راه ساده‌تر این است: بجای اینکه مردم را به چیزی که شما قرار است پیشنهاد دهید متقاعد کنید، به آن‌ها چیزی …

توضیحات بیشتر »

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق فروش نکردن پدیده‌ای است که در حوزه‌ی فروش، حتی برای بهترین فروشنده‌ها هم رخ می‌دهد. اما فروشنده دینامیتی از دست دادن یک موقعیت فروش را برابر با شکست در این کار نمی‌داند. این‌که شما موفق به فروش نشدید، بدین معنا نیست که این …

توضیحات بیشتر »

جعبه‌ابزار موفقیت در فروش

جعبه‌ابزار موفقیت درفروش

جعبه‌ابزار موفقیت درفروش جعبه‌ابزاری که فروشنده را در فروش به یک فروشنده موفق تبدیل کند، شامل ابزارها و تجهیزات بسیاری است. برای بالا بردن توانایی بالقوه‌تان، باید بتوانید بر همه‌ی این ابزارها مسلط شوید، بسیار عالی! برای این‌که در شغلتان ممتاز شوید، نیازی ندارد فروشنده به دنیا آمده باشید. فروشنده‌های …

توضیحات بیشتر »

بهترین زمان یک فروشنده ، چه زمانی است ؟

بهترین زمان فروش چه زمانی است ؟ یکی از سوالاتی که اکثر دوستان شرکت کننده در کارگاه های فروش سوال میکنند این است : بهترین زمان فروش چه زمانی است ؟ نقطه نظرات متفاوتی هم در این زمینه وجود دارد . به نظر بنده بهترین زمان فروش ، دقیقا بعد …

توضیحات بیشتر »

تقابل بازاریابی با فروش

آموزش های بازاریابی و فروش مهدی جفاکش

تقابل بازاریابی با فروش برای هر شرکتی که یک محصول را به فروش می‌رساند، مفاهیم بازاریابی و فروش بسیار مهم هستند. تفاوت بازاریابی و فروش تفاوت بین موفقیت و شکست را بوجود می آورد. در اکثر اوقات در کسب‌وکارهای کوچک به علت کوچک بودن سازمان و نبود نیروی ماهر و …

توضیحات بیشتر »

۷ بخش کلیدی فروش

۷ بخش کلیدی فروش مهدی جفاکش

۷ بخش کلیدی فروش امروز میخواهم در مورد چند نکته ساده درباره فروش برای شما بنویسم . چند گزینه خیلی ساده که شناخت آنها میتواند به دوستانی که در هر زمینه ای از فروش هستند کمک شایانی داشته باشد . بهترهست که  به جای گزینه گفته شود بخش های کلیدی …

توضیحات بیشتر »