قالب وردپرس درنا توس
خانه / مقالات / بازاریابی / فروش (صفحه 2)

فروش

بهترین زمان یک فروشنده ، چه زمانی است ؟

بهترین زمان فروش چه زمانی است ؟ یکی از سوالاتی که اکثر دوستان شرکت کننده در کارگاه های فروش سوال میکنند این است : بهترین زمان فروش چه زمانی است ؟ نقطه نظرات متفاوتی هم در این زمینه وجود دارد . به نظر بنده بهترین زمان فروش ، دقیقا بعد …

توضیحات بیشتر »

تقابل بازاریابی با فروش

آموزش های بازاریابی و فروش مهدی جفاکش

تقابل بازاریابی با فروش برای هر شرکتی که یک محصول را به فروش می‌رساند، مفاهیم بازاریابی و فروش بسیار مهم هستند. تفاوت بازاریابی و فروش تفاوت بین موفقیت و شکست را بوجود می آورد. در اکثر اوقات در کسب‌وکارهای کوچک به علت کوچک بودن سازمان و نبود نیروی ماهر و …

توضیحات بیشتر »

۷ بخش کلیدی فروش

۷ بخش کلیدی فروش مهدی جفاکش

۷ بخش کلیدی فروش امروز میخواهم در مورد چند نکته ساده درباره فروش برای شما بنویسم . چند گزینه خیلی ساده که شناخت آنها میتواند به دوستانی که در هر زمینه ای از فروش هستند کمک شایانی داشته باشد . بهترهست که  به جای گزینه گفته شود بخش های کلیدی …

توضیحات بیشتر »

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق فروش نکردن پدیده‌ای است که در حوزه‌ی فروش، حتی برای بهترین فروشنده‌ها هم رخ می‌دهد. اما فروشنده دینامیتی از دست دادن یک موقعیت فروش را برابر با شکست در این کار نمی‌داند. این‌که شما موفق به فروش نشدید، بدین معنا نیست که این …

توضیحات بیشتر »

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی مدیریت بازاریابی، هنگام برنامه‌ریزی بازاریابی دیگر گروه‌های شرکت، همچون مدیریت ارشد، امور مالی، تحقیق و توسعه، تدارکات، عملیات و حسابداری را هم در تصمیم‌گیری به‌حساب می‌آورد. همه این گروهای به‌هم‌پیوسته، محیط خرد یا محیط داخلی را تشکیل می‌دهند. کار مدیر بازاریابی ایجاد ارزش، عرضه‌ی …

توضیحات بیشتر »