قالب وردپرس درنا توس
خانه / مقالات / بازاریابی / بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی

 

بازاریابی تلفنی ممکن است یک‌راه مقرون‌به‌صرفه برای رسیدن به مشتریان بالقوه باشد زیرا هیچ رفت‌وآمد و هزینه‌های سربار دیگری وجود ندارد.

همچنین معمولاً یک برای بازاریابی، یک بانک اطلاعاتی و پایگاه داده وجود دارد.

بااین‌حال، تلاش کمی برای درک استراتژی‌ها و نیازهای مصرف‌کننده، می‌تواند راه‌حلی برای ارائه پاسخ بهتر به تلاش‌های بازاریابی تلفنی باشد.

با رشد سریع ارتباطات مخابراتی در چند دهه گذشته، اکنون می‌توان افراد را به‌طور پیوسته در ارتباط با یکدیگر قرار داد.
بازاریابی تلفنی، تلفن همراه، اینترنت و تماس‌های صوتی و چند گزینه دیگر تماس اینترنتی.
تغییرات انقلابی در ارتباطات مخابراتی نه‌تنها ارتباطات شخصی به فرد را تقویت می‌کند، بلکه ارتباطات بین دولت‌ها و دولت و شهروندان را نیز در اختیار دولت قرار می‌دهد.
به‌موازات، ارتباطات کسب‌وکار و تجارت به مصرف‌کنندگان برای بازاریابی نیز به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای فروش مستقیم و بازاریابی از طریق رسانه‌های جمعی ظاهر شد.

تشخیص شیوه رفتاری افراد از پشت تلفن

تشخیص شیوه رفتاری افراد از پشت تلفن

تشخیص شیوه رفتاری افراد از پشت تلفن فروش از طریق تلفن توانایی شمارا برای تمرکز بر شیوه‌های رفتاری گوناگون زیر سؤال می‌برد. صحنه‌های مربوط به حالت چهره و زبان بدن، اغلب کلیدی برای تشخیص افراد مسلط از افراد پایدار و مردم اثرگذار، از مردم پذیرنده است. اما پی بردن به …

توضیحات بیشتر »

استفاده از یک نوشته عالی در فروش

استفاده از یک نوشته عالی در فروش - مهدی جفاکش

استفاده از یک نوشته عالی در فروش در انواع فروش و بخصوص فروش تلفنی ، استفاده از یک نوشته عالی میتواند بهترین ملاک برای فروشنده تلفنی باشد. در یک نوشته عالی حداقل باید این سه اصل در ذهن درست شوند: موضوع : متن لازم برای تکمیل فرآیند فروش را نباید …

توضیحات بیشتر »

۱۰ نکته و تکنیک مؤثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی – قسمت دوم

۱۰ تکنیک موثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

۱۰ نکته و تکنیک مؤثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی – قسمت دوم در قسمت قبل، پنج نکته از۱۰ نکته و تکنیک مؤثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی بیان شد، در این قسمت ادامه مبحث را خواهید خواند :   ۶ – باور در اصل ۸۰ – ۱۰ – ۱۰: …

توضیحات بیشتر »

۱۰ نکته و تکنیک مؤثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی – قسمت اول

۱۰ تکنیک موثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

۱۰ نکته و تکنیک مؤثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی – قسمت اول با رشد سریع ارتباطات مخابراتی در چند دهه گذشته، اکنون می‌توان افراد را به‌طور پیوسته در ارتباط با یکدیگر قرار داد. بازاریابی تلفنی، تلفن همراه، اینترنت و تماس‌های صوتی و چند گزینه دیگر تماس اینترنتی. تغییرات انقلابی …

توضیحات بیشتر »

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی مدیریت بازاریابی، هنگام برنامه‌ریزی بازاریابی دیگر گروه‌های شرکت، همچون مدیریت ارشد، امور مالی، تحقیق و توسعه، تدارکات، عملیات و حسابداری را هم در تصمیم‌گیری به‌حساب می‌آورد. همه این گروهای به‌هم‌پیوسته، محیط خرد یا محیط داخلی را تشکیل می‌دهند. کار مدیر بازاریابی ایجاد ارزش، عرضه‌ی …

توضیحات بیشتر »