قالب وردپرس درنا توس
خانه / مقالات (صفحه 2)

مقالات

در این قسمت مقالات و مطالب مرتبط با حوزه فروش ، مدیریت بازاریابی ، برندینگ ، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی قرار داده خواهد شد

همچنین سعی میشود حداقل هرماه یک نوبت خلاصه ای از یک کتاب مرتبط با این منابع در دسترس همگان قرار گیرد

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم

مدیرتولید برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم در قسمت قبل بخش اول مقاله را بررسی کردیم که می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.   سه نمونه از مدیرتولیدهای مینی مدیرعامل: سه عنصر متداول از تیپ‌های شخصیتی مینی مدیرعامل وجود دارد: تکنولوژیست ها، متخصصان عمومی و کسب‌وکار. این سه تیپ شخصیتی نمونه …

توضیحات بیشتر »

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت اول

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت اول

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت اول نقش مدیر تولید به دلیل اهمیت رو به رشد داده‌ها در تصمیم‌گیری، افزایش مشتری و تمرکز طراحی و تحول روش‌های توسعه نرم‌افزار گسترش می‌یابد. مدیران تولید بسیاری از توابع مربوط به مهندسی محصول، طراحی، موفقیت مشتری، فروش، بازاریابی، عملیات، امور مالی، قانونی …

توضیحات بیشتر »

نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم

نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم

نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم در مقاله قبل بخش اول نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیال را بررسی کردیم. در مورد تلاش های ناهماهنگ در داخل سازمان ها برای راه اندازی یک برنامه بهینه عملیاتی مسیر خرید مشتری صحبت کردیم. اکنون به ادامه موضوع …

توضیحات بیشتر »

نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیتال – قسمت اول

نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم

نسل بعدی مدل عملیاتی برای دنیای دیجیتال – قسمت اول در دنیای دیجیتال آینده، شرکت‌ها باید درآمد بیشتری کسب کرده، هزینه‌هایشان را پایین نگه‌دارند و تعداد مشتریان را افزایش دهند. انجام این کار نیاز به بازسازی مدل عملیاتی دارد. شرکت‌ها می‌دانند کجا می‌خواهند بروند. آن‌ها می‌خواهند سریع‌تر و سریع‌تر پاسخ …

توضیحات بیشتر »

تقابل بازاریابی با فروش

آموزش های بازاریابی و فروش مهدی کیمیایی راد

تقابل بازاریابی با فروش برای هر شرکتی که یک محصول را به فروش می‌رساند، مفاهیم بازاریابی و فروش بسیار مهم هستند. تفاوت بازاریابی و فروش تفاوت بین موفقیت و شکست را بوجود می آورد. در اکثر اوقات در کسب‌وکارهای کوچک به علت کوچک بودن سازمان و نبود نیروی ماهر و …

توضیحات بیشتر »