قالب وردپرس درنا توس
خانه / مدیریت کسب و کار

مدیریت کسب و کار

مدیریت اجرایی کسب و کار اشاره به فرایند مدیریت یک واحد تجاری یا سازمان غیرانتفاعی دارد

کسب و کار باید بطور باثبات و پایدار به رشد خود ادامه دهد.

مدیریت یک واحد تجاری شامل اجزاء مختلف است.

اجرا عملیات واحد تجاری، تصمیم‌گیری، سازماندهی مؤثر اعضا و رهبری آن‌ها به سوی اهدافی مشترک است.

در این بخش مقالات و مطالب مرتبط با مدیریت اصول کاروکسب ، مدیریت ، فروش ، بازاریابی ، برندینگ ،استراتژیک و مدیریت  را میخوانید

سعی میشود از بهترین منابع مدیریتی جهان ، سلسله مقالاتی که با فرهنگ ایران نزدیک تر بوده را برایتان بنویسیم

این مقالات با فرهنگ فارسی و ایرانی ، بوی سازی می گردد

اولین گام بازاریابی

اولین گام فرآیند بازاریابی

اولین گام بازاریابی در این مقاله، به بررسی دقیق اولین گام فرایند بازاریابی می پردازیم، یعنی درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری . قبل از درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری ، باید محیطی که در ان فعالیت خواهیم کرد را دقیق تر بشناسیم. در این …

توضیحات بیشتر »

سث گدین: چگونه ایده های تان را منتشر کنید

sethgodin

سث گدین: چگونه ایده های تان را منتشر کنید در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. «سث گدین» مربی بازاریابی می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر …

توضیحات بیشتر »

ده مقاله برتر McKinsey & Company در ۲۰۱۷

ده مقاله برتر McKinsey & Company در ۲۰۱۷ شرکت McKinsey & Company به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت مشاوره مدیریت در جهان هرساله صدها مقاله، گزارش، پست‌های وبلاگ و پادکست‌ها را بر اساس تحقیقات مک کنیزی منتشر می‌کند. بنابراین لیست ۱۰ عنوان از محبوب‌ترین‌های یک سال، یک راهنما برای موضوعاتی است که موجب …

توضیحات بیشتر »

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم

مدیرتولید برای دنیای دیجیتال – قسمت دوم در قسمت قبل بخش اول مقاله را بررسی کردیم که می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.   سه نمونه از مدیرتولیدهای مینی مدیرعامل: سه عنصر متداول از تیپ‌های شخصیتی مینی مدیرعامل وجود دارد: تکنولوژیست ها، متخصصان عمومی و کسب‌وکار. این سه تیپ شخصیتی نمونه …

توضیحات بیشتر »

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت اول

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت اول

مدیران تولید برای دنیای دیجیتال – قسمت اول نقش مدیر تولید به دلیل اهمیت رو به رشد داده‌ها در تصمیم‌گیری، افزایش مشتری و تمرکز طراحی و تحول روش‌های توسعه نرم‌افزار گسترش می‌یابد. مدیران تولید بسیاری از توابع مربوط به مهندسی محصول، طراحی، موفقیت مشتری، فروش، بازاریابی، عملیات، امور مالی، قانونی …

توضیحات بیشتر »