قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند.

همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

به عبارت دیگر ، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد .

همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری سازی می‌باشد.

حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است.

از جمله این کتاب‌ها، کتاب قدرت پنهان مشتری، ترجمه دکتر سینا شریعتی می‌باشد.

به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

در این مقالات ، عناوینی با نکات بسیار کوچکی از این دنیای بزرگ آشنا میشود

با آموزش تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش همراه مهدی کیمیایی راد باشید.

بررسی محیط خرد شرکت در بازاریابی

محیط-خرد-بازاریابی

مدیریت بازاریابی، هنگام برنامه‌ریزی بازاریابی دیگر گروه‌های شرکت، همچون مدیریت ارشد، امور مالی، تحقیق و توسعه، تدارکات، عملیات و حسابداری را هم در تصمیم‌گیری به‌حساب می‌آورد. همه این گروهای به‌هم‌پیوسته، محیط خرد یا محیط داخلی را تشکیل می‌دهند. کار مدیر بازاریابی ایجاد ارزش، عرضه‌ی فایده و رضایت در مشتری، از …

توضیحات بیشتر »

سث گدین: چگونه ایده های تان را منتشر کنید

sethgodin

سث گدین: چگونه ایده های تان را منتشر کنید در جهانی با انتخاب های بسیار زیاد و فرصت بسیار کم، انتخاب بدیهی ما چشم پوشی از چیزهای عادی است. «سث گدین» مربی بازاریابی می گوید که چرا وقتی که هدف جلب توجه ماست، ایده های بد یا عجیب موفق تر …

توضیحات بیشتر »

۱۰ نکته و تکنیک مؤثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

۱۰ تکنیک موثر برای موفقیت در بازاریابی تلفنی

  با رشد سریع ارتباطات مخابراتی در چند دهه گذشته، اکنون می‌توان افراد را به‌طور پیوسته در ارتباط با یکدیگر قرار داد. بازاریابی تلفنی، تلفن همراه، اینترنت و تماس‌های صوتی و چند گزینه دیگر تماس اینترنتی. تغییرات انقلابی در ارتباطات مخابراتی نه‌تنها ارتباطات شخصی به فرد را تقویت می‌کند، بلکه …

توضیحات بیشتر »

اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید چیست ؟

اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید چیست ؟

اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید چیست ؟ راه اندازی یا اصلاح یک برنامه وفاداری مشتری اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید کمتر از ۵۰ روز به سال جدید مانده و لزوم برنامه ریزی برای سال جدید بر همگان آشکار است. صاحبان خیلی از کسب و کار های …

توضیحات بیشتر »

استفاده از یک نوشته عالی در فروش

استفاده از یک نوشته عالی در فروش - مهدی کیمیایی راد

استفاده از یک نوشته عالی در فروش در انواع فروش و بخصوص فروش تلفنی ، استفاده از یک نوشته عالی میتواند بهترین ملاک برای فروشنده تلفنی باشد. در یک نوشته عالی حداقل باید این سه اصل در ذهن درست شوند: موضوع : متن لازم برای تکمیل فرآیند فروش را نباید …

توضیحات بیشتر »