قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازاریابی (صفحه 2)

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند.

همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

به عبارت دیگر ، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد .

همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری سازی می‌باشد.

حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است.

از جمله این کتاب‌ها، کتاب قدرت پنهان مشتری، ترجمه دکتر سینا شریعتی می‌باشد.

به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

در این مقالات ، عناوینی با نکات بسیار کوچکی از این دنیای بزرگ آشنا میشود

با آموزش تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش همراه مهدی کیمیایی راد باشید.

اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید چیست ؟

اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید چیست ؟

اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید چیست ؟ راه اندازی یا اصلاح یک برنامه وفاداری مشتری اولویت اول مشاغل کوچک در سال جدید کمتر از ۵۰ روز به سال جدید مانده و لزوم برنامه ریزی برای سال جدید بر همگان آشکار است. صاحبان خیلی از کسب و کار های …

توضیحات بیشتر »

استفاده از یک نوشته عالی در فروش

استفاده از یک نوشته عالی در فروش - مهدی کیمیایی راد

استفاده از یک نوشته عالی در فروش در انواع فروش و بخصوص فروش تلفنی ، استفاده از یک نوشته عالی میتواند بهترین ملاک برای فروشنده تلفنی باشد. در یک نوشته عالی حداقل باید این سه اصل در ذهن درست شوند: موضوع : متن لازم برای تکمیل فرآیند فروش را نباید …

توضیحات بیشتر »

تشخیص شیوه رفتاری افراد از پشت تلفن

تشخیص شیوه رفتاری افراد از پشت تلفن

تشخیص شیوه رفتاری افراد از پشت تلفن فروش از طریق تلفن توانایی شمارا برای تمرکز بر شیوه‌های رفتاری گوناگون زیر سؤال می‌برد. صحنه‌های مربوط به حالت چهره و زبان بدن، اغلب کلیدی برای تشخیص افراد مسلط از افراد پایدار و مردم اثرگذار، از مردم پذیرنده است. اما پی بردن به …

توضیحات بیشتر »

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت

۱۹ روش افزایش فروش از طریق وب‌سایت چه کسی دوست ندارد کهوب‌سایت شرکتش سود ده شود ؟ افزایش ترافیک وب‌سایت یک شرکت درواقع نیمه‌اصلی راه است. اگر ماه‌ها برای جذب بازدید کنده وب‌سایت وقت بگذارید و پیشنهاد جالبی برای بازدیدکننده نداشته باشید، نشان‌دهنده این است که زحمات بیهوده‌ای کشیده‌اید. اگر …

توضیحات بیشتر »

انواع شخصیت خریداران – قسمت دوم

انواع شخصیت خریداران - مهدی کیمیایی راد

انواع شخصیت خریداران  – قسمت دوم در مقاله قبلی سه بخش اول انواع شخصیت خریداران را باهم بررسی کردیم و رفتارهای خریداران بی‌علاقه، خریداران قطعی و خریداران تحلیل‌گر را بررسی کردیم. در ادامه به بررسی سه نوع دیگر از شخصیت خریداران می‌پردازیم:   ۴-خریداران ارتباط محور بخش چهارم مشتریان که …

توضیحات بیشتر »