قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازاریابی (صفحه 4)

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند.

همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

به عبارت دیگر ، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد .

همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری سازی می‌باشد.

حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است.

از جمله این کتاب‌ها، کتاب قدرت پنهان مشتری، ترجمه دکتر سینا شریعتی می‌باشد.

به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

در این مقالات ، عناوینی با نکات بسیار کوچکی از این دنیای بزرگ آشنا میشود

با آموزش تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش همراه مهدی کیمیایی راد باشید.

فروش بیشتر با درک نیازهای خرید مشتری

فروش بیشتر با درک نیازهای خرید مشتری

فروش بیشتر با درک نیازهای خرید  مشتری انسان‌ها برای رفع نیازهایشان اقدام به خرید می‌کنند. نیازهای متعددی است که می‌توانید با ارائه محصول خود آن‌ها را برآورده سازید. هر مشتری به‌عنوان یک انسان، نیازهای متعددی دارد. به‌عنوان یک فروشنده می‌توانید با شناخت دقیق نیازهای مشتری، محصولی را به او بفروشید …

توضیحات بیشتر »

جعبه‌ابزار موفقیت در فروش

جعبه‌ابزار موفقیت درفروش

جعبه‌ابزار موفقیت درفروش جعبه‌ابزاری که فروشنده را در فروش به یک فروشنده موفق تبدیل کند، شامل ابزارها و تجهیزات بسیاری است. برای بالا بردن توانایی بالقوه‌تان، باید بتوانید بر همه‌ی این ابزارها مسلط شوید، بسیار عالی! برای این‌که در شغلتان ممتاز شوید، نیازی ندارد فروشنده به دنیا آمده باشید. فروشنده‌های …

توضیحات بیشتر »

به استقبال موانع خرید برویم

به استقبال موانع خرید برویم

به استقبال موانع خرید برویم شاید بهتر باشد که هرگز سراغ مشتریانی که خرید آن‌ها با موانع خاصی برخورد می‌کند، نرویم.   ولی همه‌کسانی که در کار فروش بوده‌اند به این مسئله برخورده‌اند که تقریباً فروش مستقیمی وجود ندارد. مشتری همیشه به دنبال خلق تجربه‌های جدید و متنوع است و …

توضیحات بیشتر »

بهترین زمان یک فروشنده ، چه زمانی است ؟

  بهترین زمان فروش چه زمانی است ؟ یکی از سوالاتی که اکثر دوستان شرکت کننده در کارگاه های فروش سوال میکنند این است : بهترین زمان فروش چه زمانی است ؟ نقطه نظرات متفاوتی هم در این زمینه وجود دارد . به نظر بنده بهترین زمان فروش ، دقیقا …

توضیحات بیشتر »

تقابل بازاریابی با فروش

آموزش های بازاریابی و فروش مهدی کیمیایی راد

تقابل بازاریابی با فروش برای هر شرکتی که یک محصول را به فروش می‌رساند، مفاهیم بازاریابی و فروش بسیار مهم هستند. تفاوت بازاریابی و فروش تفاوت بین موفقیت و شکست را بوجود می آورد. در اکثر اوقات در کسب‌وکارهای کوچک به علت کوچک بودن سازمان و نبود نیروی ماهر و …

توضیحات بیشتر »