قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازاریابی (صفحه 5)

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند.

همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

به عبارت دیگر ، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد .

همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری سازی می‌باشد.

حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است.

از جمله این کتاب‌ها، کتاب قدرت پنهان مشتری، ترجمه دکتر سینا شریعتی می‌باشد.

به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

در این مقالات ، عناوینی با نکات بسیار کوچکی از این دنیای بزرگ آشنا میشود

با آموزش تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش همراه مهدی کیمیایی راد باشید.

۷ بخش کلیدی فروش

۷ بخش کلیدی فروش مهدی کیمیایی راد

۷ بخش کلیدی فروش امروز میخواهم در مورد چند نکته ساده درباره فروش برای شما بنویسم . چند گزینه خیلی ساده که شناخت آنها میتواند به دوستانی که در هر زمینه ای از فروش هستند کمک شایانی داشته باشد . بهترهست که  به جای گزینه گفته شود بخش های کلیدی …

توضیحات بیشتر »

۱۰ راهکار و ۱۰ اقدام تضمینی که بتوانید فروش تان را حداقل دو برابر کنید .

۱۰ راهکار و ۱۰ اقدام تضمینی که بتوانید فروش تان را حداقل دو برابر کنید . تغییرات سریعی که در دنیای امروزی شاهد آن هستیم باعث شده که مدل فکر و سلیقه مشتریان نیز با سرعت بیشتری تغییر کرده و به همین نسبت ، نیاز مشتریان و توقعشان از کسب‌وکارهای …

توضیحات بیشتر »

اعضاء شرکت‌کننده در فرایند خرید تجاری

اعضاء شركت كننده در فرايند خريد تجاري

اعضاء شرکت‌کننده در فرایند خرید تجاری میلیون‌ها تومان کالا و خدمات موردنیاز سازمان‌ها را چه کسانی می‌خرند؟ واحدی در سازمان خریدار که تصمیمات خرید را اتخاذ می‌کند، مرکز یا واحد خرید نامیده می‌شود. واحد خرید تمام افراد و واحدهایی که در فرایند تصمیم‌گیری تجاری شرکت می‌کنند را دربرمی گیرد. این …

توضیحات بیشتر »

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق

برنامه هفت مرحله‌ای فروش مجدد و موفق فروش نکردن پدیده‌ای است که در حوزه‌ی فروش، حتی برای بهترین فروشنده‌ها هم رخ می‌دهد. اما فروشنده دینامیتی از دست دادن یک موقعیت فروش را برابر با شکست در این کار نمی‌داند. این‌که شما موفق به فروش نشدید، بدین معنا نیست که این …

توضیحات بیشتر »

انواع موقعیت‌های اصلی خرید

انواع موقعیت‌های اصلی خريد

انواع موقعیت‌های اصلی خرید به‌طورکلی سه موقعیت خرید اصلی وجود دارد. در یک‌طرف خرید مجدد مستقیم قرار دارد که تصمیم‌گیری تقریباً عادی است. در طرف دیگر خرید جدید قرار دارد که نیازمند تحقیقات گسترده است. در میانه نیز خرید مجدد اصلاح‌شده قرارگرفته که کمی تحقیقات نیاز دارد. درخرید مجدد مستقیم، …

توضیحات بیشتر »