قالب وردپرس درنا توس
خانه / بازاریابی (صفحه 6)

بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند.

همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

به عبارت دیگر ، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد .

همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری سازی می‌باشد.

حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است.

از جمله این کتاب‌ها، کتاب قدرت پنهان مشتری، ترجمه دکتر سینا شریعتی می‌باشد.

به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

در این مقالات ، عناوینی با نکات بسیار کوچکی از این دنیای بزرگ آشنا میشود

با آموزش تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش همراه مهدی کیمیایی راد باشید.

فرآیند خریدهای سازمانی

فرآیند خریدهای سازمانی

فرآیند خریدهای سازمانی معمولاً خریدهای سازمانی یا تجاری در هشت مرحله صورت می‌پذیرد. با توجه به اینکه چه نوع خریدی انجام می‌پذیرد، ممکن است در هنگام خرید سازمانی، بخشی از این هشت مرحله یا تمام آن را اجرا کنید. معمولاً خریدارانی که خرید جدیدی انجام می‌دهند، همه مراحل را طی …

توضیحات بیشتر »